PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją wyłączną własnością.Nie wolno kopiować,wykorzystywać,rozpowszechniać,ani przetwarzać w jakikolwiek inny sposób zdjęć,oraz scrapków bez mojej zgody!

czwartek, 26 czerwca 2008

Wiki strongwoman hihihi

Wikusia właśnie mi wyrwała karnisze z kołkami ze ściany z dużego pokoju Dobrze że balkonowe drzwi miałam otwarte i nie spadło na nią!

Na zdjęciu juz wyrwałam z drugiej strony by to nie wisiało moj Radek przyjedzie jutro z roboty to będzie miał zajęcie

1 komentarz:

Unknown pisze...

No to miałaś fajnie. Michaś (mój młodszy 3-letni synek) w zeszłym roku wyrwał karnisz w naszym pokoju kilka razy, a kilka dni temu udało mu się to zrobić w kuchni. W obu pomieszczeniach ściany mam z płyty, więc nie było trudno. Wystarczyło pociągnąć mocniej za firanę, a że Michaś ma silne rączki, to nie sprawiło mu to dużo kłopotu.
Pozdrawiam.