PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją wyłączną własnością.Nie wolno kopiować,wykorzystywać,rozpowszechniać,ani przetwarzać w jakikolwiek inny sposób zdjęć,oraz scrapków bez mojej zgody!

piątek, 27 czerwca 2008

hej

hej

Ja teraz dopiero bo cały dzień latałam jak oszalała Przed chwilką zrobiłam prezent dla Adrianki (a raczej malutkiej Majeczki ) bo jutro do nich jedziemy Siedzę teraz sobie sama bo m w pracy a dziewczynku u dziadka i babci wzieli ich popołudniu do jutra,a Ja mogę sobie psychicznie odpocząć

Zaraz Wam pokażę Jaki prezent zrobiłam dla Majeczki (2 h się męczyłam ) i co kupiłam fajnego dla niuniek w bedronce


A teraz moje panny wczoraj




Taki foteliki z parasolem kupiłam niuniom w biedronce po 25zł :) Emilcia ma pomarańczowy :)




A taki Torcik Pieluszkowy przed chwilką zrobiłam :) Jeszcze chcę go owinąć w przezroczystą folię,ale muszę to jutro dokupić bo za małą kupiłam dziś :(


Brak komentarzy: