PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją wyłączną własnością.Nie wolno kopiować,wykorzystywać,rozpowszechniać,ani przetwarzać w jakikolwiek inny sposób zdjęć,oraz scrapków bez mojej zgody!

wtorek, 24 czerwca 2008

słonko beeee...... :(

Adrianka z Majeczką są już od dwóch dni w domu Czują się super!

Ja za to kochani jestem poparzona strasznie przez słoneczko nawet włosów rozpuścić nie mogę bo ich dotyk ból mi sprawia Jest źle nie tragicznie,ale boli okropnie Wczoraj aż się popłakałam z bólu wieczorem Mam nadzieje że szybciutko mi przejdzie,bo przy niuniach sama nie wytrzymam Tym bardziej że Emilcia na rączki czasami chce Najgorzej mnie wkurza to że Ja sobie nie leżałam na kocyku,tylko za dziećmi chodziłam i chwilke w wodzie byłam.A wszystkiego naraz na dworku byliśmy z godzinę,półtora
i to wystarczyło Teraz już napewno nie wyjde bez posmarowania

Brak komentarzy: