PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją wyłączną własnością.Nie wolno kopiować,wykorzystywać,rozpowszechniać,ani przetwarzać w jakikolwiek inny sposób zdjęć,oraz scrapków bez mojej zgody!

sobota, 24 maja 2008

Nocnikowanie Emilci :)

Ostatnio nie mam za wiele czasu na komputer :( Dlatego Mnie malo :( Dzisiaj wstawilam suwaczki z wiekiem moich córeczek :)

No i muszę pochwalić moją mlodszą córcie Emilke :) Od trzech Dni uczy sie siusiac do WC i wychodzi jej z kazdym dniem coraz lepiej :) Dzisiaj pereleczka juz caly dzien wolala siusiu :) i miala tylko 2 wpadki :) Normalnie Dumna jestem z mojej niuni :) Wikunia dzielnie pokazuje i tlumaczy siostrzyczce ze powinna wolac potrzeby i gdzie je robic ;) Moje Gwiazdeczki kochane :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy: