PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie prace i zdjęcia zamieszczone na tym blogu są moją wyłączną własnością.Nie wolno kopiować,wykorzystywać,rozpowszechniać,ani przetwarzać w jakikolwiek inny sposób zdjęć,oraz scrapków bez mojej zgody!

wtorek, 15 kwietnia 2008

Przedszkole :)

Photobucket Hej kochani :)



Dzisiaj Jestem baaardzo szczęsliwa,ponieważ dowiedziałam się że moja córeczka Wikusia dostała się do przedszkola :) Tak bardzo chce Wikunia już isć ,ale niestety musi poczekać do wrzesnia ;)

Emilcia za to przeżywa ciężkie dni :( Ponieważ ząbkuje i wychodzą jej dolne trójeczki.

Photobucket

2 komentarze:

Eva Shevchenko pisze...

moje gratulacje... super, ze Wikusia dostala sie do przedszkola... niestety u nas w miescie jest bardzo trudno znaleźć miejsce w przedszkolach... a Emilce szybko wyjdą zabki i bedzie po kłopocie... my tez teraz przechodzimy wyzynanie sie zabkow... u nas czworki na dole... pozdrawiam gorąco Eva

Eva Shevchenko pisze...

Agus a gdzie nowa notka hihi... ja mam nowy adres bloga: http://diaryofmypassion.blogspot.com/
zapraszam bardzo serdecznie